امروزه تبلیغات، یکی از اصلیترین پایههای هر برنامه و رویداد است. یکپارچگی در انتخاب بازار هدف و جمعآوری شرکتکنندگان هدفمند، میتواند راهبردی مالی و راهگشایی برای هر رویداد باشد. دبیرخانه هوشمند با داشتن بیش از ۹۰۰۰۰ نفر در بانک اطلاعاتی در حوزههای مختلف علمی و صنعتی، این مسیر را برای شما راحتتر کرده است.
اگر شما هم برگزار کننده رویداد هستید، باید بدانید که جذب مخاطب، اصلیترین بخش این کار است. با انتخاب هوشمندانه و دقیق برنامه تبلیغ رویداد و معرفی آن، رویدادتان را به بهترین شکل معرفی و شرکتکنندگان بیشتری جذب میکنید. معرفی و تبلیغ رویداد نیازمند کمپینگهای دقیق و هدفمند است؛ شما میتوانید ارتباط خوب و موثری با مخاطب ایجاد کنید بدون اینکه خستهکننده و یا در اصطلاح اسپم شوید.
ارسال 5.000 ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی
ارسال 10.000 ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی
ارسال 5.000 پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر
ارسال 10.000 پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر
ارسال 5.000 پیام گروهی در واتسآپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاعرسانی و جذب مخاطب
ارسال 10.000 پیام گروهی در واتسآپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاعرسانی و جذب مخاطب
ارسال 5.000 پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی
ارسال 10.000 پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی
معرفی خدمت رویداد، ترویج رویداد، جذب کاربران جدید، راهکار برای دریافت اسپانسر مالی
استفاده از تکنیکهای مختلفی مانند برگزاری کمپینها یا استفاده از اینفلوئنسرها
ارسال 5.000 ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی
ارسال 10.000 ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی
ارسال 5.000 پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر
ارسال 10.000 پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر
ارسال 5.000 پیام گروهی در واتسآپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاعرسانی و جذب مخاطب
ارسال 10.000 پیام گروهی در واتسآپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاعرسانی و جذب مخاطب
ارسال 5.000 پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی
ارسال 10.000 پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی
معرفی خدمت رویداد، ترویج رویداد، جذب کاربران جدید، راهکار برای دریافت اسپانسر مالی
استفاده از تکنیکهای مختلفی مانند برگزاری کمپینها یا استفاده از اینفلوئنسرها
ارسال 5.000 ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی
ارسال 10.000 ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی
ارسال 5.000 پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر
ارسال 10.000 پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر
ارسال 5.000 پیام گروهی در واتسآپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاعرسانی و جذب مخاطب
ارسال 10.000 پیام گروهی در واتسآپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاعرسانی و جذب مخاطب
ارسال 5.000 پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی
ارسال 10.000 پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی
معرفی خدمت رویداد، ترویج رویداد، جذب کاربران جدید، راهکار برای دریافت اسپانسر مالی
استفاده از تکنیکهای مختلفی مانند برگزاری کمپینها یا استفاده از اینفلوئنسرها
امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و فضای مجازی، ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال امری ضروری و مهم است. برای انجام این کار نیز پیشنیازهایی وجود دارد همچون ایجاد یک صفحه در شبکههای اجتماعی و یا راهاندازی سایت برای ارائه خدمات رویداد و همچنین معرفی برند به کاربران. پس از این کارها، بهترین گزینه برای گسترش و توسعه کسب و کار، استفاده از کمپین تبلیغاتی (Advertising Campaign) است.
امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و فضای مجازی، ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال امری ضروری و مهم است. برای انجام این کار نیز پیشنیازهایی وجود دارد همچون ایجاد یک صفحه در شبکههای اجتماعی و یا راهاندازی سایت برای ارائه خدمات رویداد و همچنین معرفی برند به کاربران. پس از این کارها، بهترین گزینه برای گسترش و توسعه کسب و کار، استفاده از کمپین تبلیغاتی (Advertising Campaign) است.
ارسال ایمیل، پیامک یا پیام انبوه به کاربران، روشی متداول در بین کسبوکارها و رویدادها، بهویژه رویدادهای حضوری و آنلاین، برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و جذب مشتریان جدید است. این فرایند تنها برای تبلیغات صورت نمیگیرد و ممکن است تعداد بسیار زیادی از کاربران، منتظر اطلاعرسانی رویدادی از جانب شما باشند.
ارسال ایمیل، پیامک یا پیام انبوه به کاربران، روشی متداول در بین کسبوکارها و رویدادها، بهویژه رویدادهای حضوری و آنلاین، برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و جذب مشتریان جدید است. این فرایند تنها برای تبلیغات صورت نمیگیرد و ممکن است تعداد بسیار زیادی از کاربران، منتظر اطلاعرسانی رویدادی از جانب شما باشند.
دنیای تبلیغات، دنیای شگفتانگیز و عجیبی است و تقریباً اکثر ما با آن درگیریم؛ چرا که هر روز به هر جایی که میرویم یا به هر جا که نگاه میکنیم، با پیامهای مختلفی روبرو میشویم. در واقع، قدرت تبلیغات در عصر جدید به اندازهای فراگیر شده است که دیگر نیازی نیست ما به این فکر کنیم که به چه چیزی نیاز داریم یا باید چه چیزهایی بخریم و حتی با چه افرادی در ارتباط باشیم.
دنیای تبلیغات، دنیای شگفتانگیز و عجیبی است و تقریباً اکثر ما با آن درگیریم؛ چرا که هر روز به هر جایی که میرویم یا به هر جا که نگاه میکنیم، با پیامهای مختلفی روبرو میشویم. در واقع، قدرت تبلیغات در عصر جدید به اندازهای فراگیر شده است که دیگر نیازی نیست ما به این فکر کنیم که به چه چیزی نیاز داریم یا باید چه چیزهایی بخریم و حتی با چه افرادی در ارتباط باشیم.
رویدادهای آفام از زیر مجموعه های هلدینگ “موسسات هنرهای آفام” در سال ۱۳۹۱ به همت جمعی از اساتید و هنر دوستان ایرانی بنا نهاده شد. این مجموعه با شعار “همه حق انتخاب دارند”، دبیرخانه ای مجهز برای تمامی رویدادهای علمی و تجاری بنا نموده و توانسته است با همکاری بین سازمانی و برون سازمانی، دبیرخانه ای کارآمد، موفق و پویا را گردهم آورد.