تبلیغات و اطلاع‌رسانی

امروزه تبلیغات، یکی از اصلی‌ترین پایه‌های هر برنامه و رویداد است. یکپارچگی در انتخاب بازار هدف و جمع‌آوری شرکت‌کنندگان هدفمند، می‌تواند راهبردی مالی و راهگشایی برای هر رویداد باشد. دبیرخانه هوشمند با داشتن بیش از ۹۰۰۰۰ نفر در بانک اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف علمی و صنعتی، این مسیر را برای شما راحت‌تر کرده است.

بازار هدف

بیش از 90.000 مشارکت‌کننده فعال علمی و صنعتی

بازار هدف

بیش از 90.000 مشارکت‌کننده فعال علمی و صنعتی

بازاریابی و پیشبرد فروش

تدوین رویکردهای جدید جهت جذب حمایت‌های مالی

بازاریابی و پیشبرد فروش

تدوین رویکردهای جدید جهت جذب حمایت‌های مالی

آنالیز بازار

مشاوره و تحقیقات بازار حین برگزاری رویداد

آنالیز بازار

مشاوره و تحقیقات بازار حین برگزاری رویداد

زمان را از دست ندهید

اگر شما هم برگزار کننده رویداد هستید، باید بدانید که جذب مخاطب، اصلی‌ترین بخش این کار است. با انتخاب هوشمندانه و دقیق برنامه تبلیغ رویداد و معرفی آن، رویدادتان را به بهترین شکل معرفی و شرکت‌کنندگان بیشتری جذب می‌کنید. معرفی و تبلیغ رویداد نیازمند کمپینگ‌های دقیق و هدفمند است؛ شما می‌توانید ارتباط خوب و موثری با مخاطب ایجاد کنید بدون این‌که خسته‌کننده و یا در اصطلاح اسپم شوید.

هزینه‌های خدمات‌ ما برای مشتریان

ارسال ایمیل انبوه

ارسال 5.000 ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی

ارسال ایمیل انبوه

ارسال 10.000 ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی

ارسال پیامک انبوه

ارسال 5.000 پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر

ارسال پیامک انبوه

ارسال 10.000 پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر

ارسال پیام واتس‌آپ انبوه

ارسال 5.000 پیام گروهی در واتس‌آپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاع‌رسانی و جذب مخاطب

ارسال پیام واتس‌آپ انبوه

ارسال 10.000 پیام گروهی در واتس‌آپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاع‌رسانی و جذب مخاطب

ارسال پیام تلگرام انبوه

ارسال 5.000 پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی

ارسال پیام تلگرام انبوه

ارسال 10.000 پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی

کمپین‌های تبلیغاتی

معرفی خدمت رویداد، ترویج رویداد، جذب کاربران جدید، راهکار برای دریافت اسپانسر مالی

شبکه‌های اجتماعی

استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند برگزاری کمپین‌ها یا استفاده از اینفلوئنسرها

کمپین تبلیغاتی موفق

امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و فضای مجازی، ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال امری ضروری و مهم است. برای انجام این کار نیز پیش‌نیازهایی وجود دارد همچون ایجاد یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی و یا راه‌اندازی سایت برای ارائه خدمات رویداد و همچنین معرفی برند به کاربران. پس از این کارها، بهترین گزینه برای گسترش و توسعه کسب و کار، استفاده از کمپین تبلیغاتی (Advertising Campaign) است.

کمپین تبلیغاتی موفق

امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و فضای مجازی، ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال امری ضروری و مهم است. برای انجام این کار نیز پیش‌نیازهایی وجود دارد همچون ایجاد یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی و یا راه‌اندازی سایت برای ارائه خدمات رویداد و همچنین معرفی برند به کاربران. پس از این کارها، بهترین گزینه برای گسترش و توسعه کسب و کار، استفاده از کمپین تبلیغاتی (Advertising Campaign) است.

ارسال انبوه ایمیل و پیام

ارسال ایمیل، پیامک یا پیام انبوه به کاربران، روشی متداول در بین کسب‌و‌کارها و رویدادها، به‌ویژه رویدادهای حضوری و آنلاین، برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و جذب مشتریان جدید است. این فرایند تنها برای تبلیغات صورت نمی‌گیرد و ممکن است تعداد بسیار زیادی از کاربران، منتظر اطلاع‌رسانی رویدادی از جانب شما باشند.

ارسال انبوه ایمیل و پیام

ارسال ایمیل، پیامک یا پیام انبوه به کاربران، روشی متداول در بین کسب‌و‌کارها و رویدادها، به‌ویژه رویدادهای حضوری و آنلاین، برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و جذب مشتریان جدید است. این فرایند تنها برای تبلیغات صورت نمی‌گیرد و ممکن است تعداد بسیار زیادی از کاربران، منتظر اطلاع‌رسانی رویدادی از جانب شما باشند.

قدرت تبلیغات در دنیای امروزی

دنیای تبلیغات، دنیای شگفت‌انگیز و عجیبی است و تقریباً اکثر ما با آن درگیریم؛ چرا که هر روز به هر جایی که می‌رویم یا به هر جا که نگاه می‌کنیم، با پیام‌های مختلفی روبرو می‌شویم. در واقع، قدرت تبلیغات در عصر جدید به اندازه‌ای فراگیر شده است که دیگر نیازی نیست ما به این فکر کنیم که به چه چیزی نیاز داریم یا باید چه چیزهایی بخریم و حتی با چه افرادی در ارتباط باشیم.

قدرت تبلیغات در دنیای امروزی

دنیای تبلیغات، دنیای شگفت‌انگیز و عجیبی است و تقریباً اکثر ما با آن درگیریم؛ چرا که هر روز به هر جایی که می‌رویم یا به هر جا که نگاه می‌کنیم، با پیام‌های مختلفی روبرو می‌شویم. در واقع، قدرت تبلیغات در عصر جدید به اندازه‌ای فراگیر شده است که دیگر نیازی نیست ما به این فکر کنیم که به چه چیزی نیاز داریم یا باید چه چیزهایی بخریم و حتی با چه افرادی در ارتباط باشیم.